مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-27اجتماعي

پیش دبستانی ها از مدرسه جا نمانند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت گذراندن دوره پیش دبستانی، از خانواده ها خواست تا حتما نوآموزان پیش دبستانی را در مدارس ثبت نام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت گذراندن دوره پیش دبستانی، از خانواده ها خواست تا حتما نوآموزان پیش دبستانی را در مدارس ثبت نام کنند.

ناهید فضلی امروز(ششم تیر) در حاشیه آیین افتتاح پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت بالای گذراندن دوره آموزش پیش دبستانی، انتظار می رود والدین اهتمام جدی نسبت به ثبت نام فرزندان خود در این دوره آموزشی داشته باشند.

فضلی از دوره پیش دبستانی به عنوان یک دوره آموزشی مفید و اثرگذار در فرآیند تحصیل کودکان یاد کرد و افزود: از نظر کارشناسان تفاوت معناداری بین دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را سپری کرده اند، با دانش آموزانی که این دوره را نگذرانده اند وجود دارد، زیرا گذراندن این دوره آثار مفید تربیتی و آموزشی بر دانش آموزان در آستانه ورود به دوران تحصیل خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات نشان می دهد کلاس اولی هایی که دوره پیش دبستانی را گذرانده باشند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش دبستانی ها از مدرسه جا نمانند

پیش دبستانی ها از مدرسه جا نمانند