مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-27دانش

واحدهای مختلف کشت وصنعت مغان به سوددهی رسیدند


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با تمهیداتی که اتخاذ شده، در واحدهای مختلف شرکت با افزایش راندمان به سوددهی رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسداله محسن زاده ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که اتخاذ شده، در واحدهای مختلف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با افزایش راندمان به سوددهی رسیده ایم.

وی با بیان این که متأسفانه در سال ها و دهه های پیش زیرساخت های اصلی شرکت از بین رفته بود، افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ریل اصلی خود قرار دارد و تمامی سعی و تلاش مجموعه همکاران بر این است که این بنگاه اقتصادی روز به روز رشد و توسعه یافته و به سمت درآمدزایی هر چه بیشتر حرکت کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: تفاهم نامه 3 جانبه در راستای رشد علمی شرکت و کمک به امر اشتغال منعقد می گردد و موضوع آن راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک است.

محسن زاده با بیان این که شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در زمینه کشاورزی، دامی و صنعتی تشنه سیستم نوین است، بیان کرد: امضای این گونه تفاهم نامه ها باید خروجی مثبت داشته و تاثیر مناسب خود را در حوزه های مختلف شرکت از قبیل زراعت، باغبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مختلف کشت وصنعت مغان به سوددهی رسیدند

واحدهای مختلف کشت وصنعت مغان به سوددهی رسیدند