مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-27سياسي

محمودی: مشکل لاستیک و روغن رانندگان رفع شود


سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات رانندگان و کامیون داران در تامین روغن و لاستیک از وزرای راه و صنعت خواست که به این مهم رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، وزیر نیرو و رییس سازمان محیط زیست گفت: زمانی که مردم استان اصفهان به ویژه شهرستان های جنوبی به دلیل کمبود شدید منابع آبی و نامناسب بودن آب شرب، دچار مشکل شده اند، انتقال آب از سد برای کشاورزی سایر استان ها مصداق بارز سوءمدیریت و خیانت به مردم است،انتظار می رود در پایان دولت، طرح هایی که دارای مشکلات زیست محیطی و تنش های اجتماعی هستند، از دستور کار خارج شوند، از دستگاه های نظارتی و هیات رییسه انتظار می رود از پیگیری و تصویب این طرح ها جلوگیری شود.

وی خطاب به وزرای راه و و صنعت بیان کرد: رانندگان به دلیل تامین روغن و لاستیک دچار مشکل هستند و عده ای سودجو بازار را به دست گرفته و این کالاها را چند برابر قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند که باید مشکل آنان رفع شود.

محمودی در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: نابسامانی بازار دام متضرر شدن عشایر و روستاییان مورد توجه قرار گیرد و مطالبات گاوداران استان اصفهان نیز پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی: مشکل لاستیک و روغن رانندگان رفع شود

محمودی: مشکل لاستیک و روغن رانندگان رفع شود