مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-27سياسي

فراهم کردن زمینه های ازدواج جوانان در این شرایط نوعی جهاد است


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط سخت کرونایی و مشکلات معیشتی جامعه، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان نوعی جهاد در راه خدا محسوب می شود و اقدامی پسندیده است.

- ، ماموستا فایق رستمی در مراسم اهدا 210 فقره جهیزیه به زوجین محروم کردستانی در سنندج با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان محروم کردستان زمینه ساز حرکات بزرگی در راستای محرومیت زدایی بوده است.

وی افزود: اهدای 210 فقره جهیزیه به زوج های جوان کردستانی در این شرایط سخت اقتصادی، امری قابل تحسین است و از خداوند متعال برای بانیان این اقدام خیرخواهانه طلب عزت داریم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: این اقدام جزو بهترین امور نیک و نوعی جهاد در راه خداست چرا که زمینه سلامت زندگی 210 زوج و 420 جوان کردستانی را فراهم کرده است.

ماموستا رستمی افزود: رحمت خداوند متعال شامل حال افرادی است که زکات پرداخت می کنند و صدقه اموال را در اختیار فقرا قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی یک پیکره هستند و اگر مشکلی برای یک فرد مسلمان پیش بیاید همه مسلمانان موظفند به یاری وی بشتابند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: تعالی جامعه اسلامی و عزت روز افزون مسلمانان در گرو مشارکت و همدلی همگان است و خدا را شاکریم که همچنین مؤسسات و بنیادهای خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن زمینه های ازدواج جوانان در این شرایط نوعی جهاد است

فراهم کردن زمینه های ازدواج جوانان در این شرایط نوعی جهاد است