مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-27بين الملل

پاداش میلیاردی برای شناسایی عاملان «حمله به بالگرد رییس جمهور کلمبیا»


وزیر دفاع کلمبیا خبر داد، دولت این کشور برای اطلاعات منجر به شناسایی عاملان حمله به بالگرد حامل رییس جمهور کلمبیا، سه میلیارد پزویی (معادل حدود 800 هزار دلار) جایزه تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که یک مقام کلمبیایی ادعای پیدا شدن مسلسل هایی با آرم نیروهای مسلح ونزوئلا در نزدیکی حمله به بالگرد رییس جمهور کلمبیا را مطرح کرد، بوگوتا برای شناسایی عاملان این حمله جایزه تعیین کرد.

اظهارنظرهای مقام های کلمبیا درباره ادعای حمله روز جمعه به بالگرد ایوان دوکه رییس جمهور این کشور در نزدیکی منطقه مرزی با ، دولت کلمبیا پیشنهاد پاداش مالی سه میلیارد پزویی (معادل حدود 800 هزار دلار) برای شناسایی عاملان حمله به بالگرد حامل رییس جمهور این کشور در نزدیکی مرز با ونزوئلا مطرح کرد.

دیِگو مولانو وزیر دفاع کلمبیا خبر داد، دولت برای اطلاعات منجر به شناسایی افراد مسئول در این حمله تروریستی به بالگرد رییس جمهور کلمبیا، جایزه سه میلیارد پزویی (معادل حدود 800 هزار دلار) پیشنهاد داده است .

خورخه وارگاس رییس پلیس ملی کلمبیا در اظهاراتی ادعا کرد، تیم اعزامی به نزدیکی محل حمله به بالگرد حامل رییس جمهور یک مسلسل  AK-47 و مسلسل کالیبر 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش میلیاردی برای شناسایی عاملان «حمله به بالگرد رییس جمهور کلمبیا»

پاداش میلیاردی برای شناسایی عاملان «حمله به بالگرد رییس جمهور کلمبیا»