مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27سياسي

50 روستا بخش فیروزآباد به صورت سیار آبرسانی می شود


فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکل کم آبی در بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه گفت: 50 روستا بخش فیروزآباد به صورت سیار آبرسانی می شود.

- ، فضل الله رنجبر پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی آبرسانی به روستا تنوره فیروزآباد شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: بخش فیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه بوده که در فاصله 20 کیلومتری از مرکز استان واقع شده و یکی از مشکلات اساسی این بخش کمبود منابع آب است.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه افزود: به علت کمبود منابع آبی به 50 روستا بخش فیروزآباد به صورت سیار آبرسانی می شود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش استانداری کرمانشاه تفاهم نامه ای با بنیاد علوی بنیاد مستضعفان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام سال 99 به ارزش 21 میلیارد و 500 میلیون تومان منعقد شده که یکی از این پروژه ها آبرسانی به روستا تنوره بخش فیروزآباد است.

رنجبر بیان کرد: شبکه آبرسانی و فاضلاب داخل روستا و حفاری چاه توسط شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه به ارزش 400 میلیون تومان انجام شده و بنیاد علوی اقدام به ساخت منبع 30 متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ آب به ارزش 400 میلیون تومان با همکاری بسیج سازندگی استان کرمانشاه در مدت 60 روز خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روستا بخش فیروزآباد به صورت سیار آبرسانی می شود

50 روستا بخش فیروزآباد به صورت سیار آبرسانی می شود