مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-27پزشكي

کوچکترین غفلت پیک پنجم کرونا را رقم خواهد زد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هر گونه عادی انگاری و کوچکترین غفلت در رعایت پروتکل های بهداشتی پیک پنجم کرونا را رقم خواهد زد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود فاصله ای با پیک پنجم کرونا نخواهیم داشت.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: هر گونه عادی انگاری و کوچکترین غفلت در رعایت پروتکل های بهداشتی پیک پنجم کرونا را رقم خواهد زد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود فاصله ای با پیک پنجم کرونا نخواهیم داشت.

دکتر ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، تعداد بیماران بستری این شهرستان در بخش کرونایی را 14 نفر برشمرد و اظهار کرد: از این تعداد افراد بستری در حال حاضر چهار بیمار بدحال و در بخش آی سی یو بستری هستند.

وی با اشاره به وضعیت زرد شهرستان اسدآباد با شرایط کاملاً شکننده، تصریح کرد: با روند عادی انگاری و نیز افزایش بیماران بستری در بخش کرونایی در رنگ بندی های بعدی احتمال تغییر رنگ شهرستان به نارنجی و یا قرمز وجود خواهد داشت.

صالحی با بیان اینکه در پیک چهارم میزان فوتی های کرونایی به نسبت پیک های قبلی بیشتر بود، خاطرنشان کرد: 66 درصد از عوامل کرونا تجمعات خانوادگی و 33 درصد تجمعات مختلف اجتماعی مانند مراسمات ختم و عروسی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکترین غفلت پیک پنجم کرونا را رقم خواهد زد

کوچکترین غفلت پیک پنجم کرونا را رقم خواهد زد