مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-27سياسي

به دنبال تسریع واکسیناسیون در البرز هستیم


 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع بیماری کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

- ایسنا/البرز  نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع بیماری کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد کرونا استان که روز یکشنبه ششم تیر ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان، افزود: در این راستا مردم خوب و همیشه همراه البرز و اصناف دلسوز و مسئولیت پذیر استان نقش تعیین کننده و بسیار موثری داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا بود چراکه هیچکس در دنیا نمی دانست ماهیت این بیماری و روش های درست مقابله با آن چیست بنابراین همه دچار وحشت شده بودند.

شهبازی گفت: تلاش های مجاهدانه ای در سطح کشور انجام شد و در البرز نیز با اتحاد و انسجامی که بین تمامی مسئولان استان و زیرمجموعه آنها شکل گرفت، اقدامات بزرگی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تسریع واکسیناسیون در البرز هستیم

به دنبال تسریع واکسیناسیون در البرز هستیم