مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-27پزشكي

60 درصد سالمندان در تربت جام واکسن کرونا را دریافت کرده اند


رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تعداد 8310 سالمند 70 سال به بالا در شهرستان های تحت پوشش این مرکز شامل تربت جام و صالح آباد وجود دارد که تاکنون 60 درصد آنها واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- محمد افکار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان هفته گذشته 7382 دوز واکسن برای گروه های هدف در تربت جام تزریق شده و از این تعداد 1634 نفر دوز دوم واکسن های سینوفارم اسپوتنیک و بهارات را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون گروه های هدف در تربت جام و صالح آباد بلافاصله پس از دریافت سهمیه جدید با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

افکار بیان کرد: با توجه به تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و کنترل و نظارت دقیق بر اماکن عمومی و تجمعات در حال حاضر آمار بیماران مبتلا به کووید 19 وضعیت ثابتی در این شهرستان دارد.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام تعداد مراجعان را از ابتداء شیوع ویروس کرونا تا پایان هفته گذشته 10 هزار و 409 نفر اعلام و اظهار کرد: تعداد بیمارانی که نتیجه آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 4351 نفر بوده و 4016 نفر آن ها بهبود یافته و ترخیص شدند متاسفانه در این مدت 332 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

افکار توضیح داد: تامین اکسیژن یکی از نیازهای اساسی در بخش بیماران کرونایی است که با پیگیری های انجام شده یک دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد سالمندان در تربت جام واکسن کرونا را دریافت کرده اند

60 درصد سالمندان در تربت جام واکسن کرونا را دریافت کرده اند