مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-27اجتماعي

کاهش بارترافیکی پل شهید همدانی با بازگشایی قسمت زیرپل


رییس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان گفت: قسمت زیر پل شهید همدانی طی چند روز آینده بازگشایی می شود و حجم بار ترافیکی که در این منطقه وجود دارد کاهش می یابد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پروژه پل شهید همدانی کارشناسی شده است، اظهار کرد: این پل به جابه جایی خودروها از میدان باباطاهر به میدان عاشورا کمک می کند اما فعلاً مشکلاتی وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر عرض میدان باباطاهر گرفته و به قسمت سواره رو اضافه شده است و باید باری که از سمت میدان بار به سمت پل حرکت می کند روان شود، همچنین فعلاً قسمت زیر پل تکمیل نشده و اگر این قسمت بازگشایی شود این مشکلات برطرف می شود.

جمالی تصریح کرد: مشکل عمده این منطقه این است که ساکنان شهرک های فرهنگیان و مدنی قبلاً مسیرهای دیگری را برای تردد انتخاب می کردند اما با توجه به کوتاهی مسیر از این منطقه عبور می کنند و این موضوع در میدان باباطاهر مشکل ترافیکی ایجاد کرده است.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه حجم بار ترافیکی از ساعت 11 تا 13 و 16 تا 20 در این منطقه وجود دارد، یادآور شد: این مشکلات مقطعی است و طی چند روز آینده برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بارترافیکی پل شهید همدانی با بازگشایی قسمت زیرپل

کاهش بارترافیکی پل شهید همدانی با بازگشایی قسمت زیرپل