مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-27پزشكي

سلامت 30 هزار نوآموز در کردستان مورد سنجش قرار می گیرد


مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از حضور 30 هزار نو آموز در استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 12 هزار نفر در مقطع پیش دبستانی در 21 پایگاه سطح استان ارزیابی شده اند.

- مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی استان: سلامت 30 هزار نوآموز در کردستان مورد سنجش قرار می گیرد ایسنا/کردستان مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از حضور 30 هزار نو آموز در استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 12 هزار نفر در مقطع پیش دبستانی در 21 پایگاه سطح استان ارزیابی شده اند.

مهدی ذکایی امروز یکشنبه (6 تیر ماه) در آیین طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی جدید در 21 پایگاه غربالگری در سطح استان آغاز شده است.

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هدف از اجرای این طرح را شناسایی و پیشگیر از بروز و تشدید برخی بیماری ها در بین نوآموزان و جاگذاری صحیح دانش آموزان در مدارس برشمرد و افزود: در این طرح نوآموزان از نظر رشد، بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری پایش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت 30 هزار نوآموز در کردستان مورد سنجش قرار می گیرد

سلامت 30 هزار نوآموز در کردستان مورد سنجش قرار می گیرد