مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-27اقتصادي

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ساماندهی موضوعات مرتبط با گوشت مرغ در بازار و به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و کاهش التهاب بازار، بازرسی از مرغداری ها و کشتارگاه های طیور به صورت روزانه انجام می شود که سه مورد پرونده گران فروشی مرغ زنده تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی پرونده های تخلف را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده های متخلفین جهت بررسی و صدور رأی به مراجع زیربط ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مرغداری ها و کشتارگاه ها که در قالب طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدأ تا مقصد و با حضور بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می گیرد، روزانه وضعیت کشتار مرغ در کشتارگاه ها و همچنین توزیع گوشت مرغ رصد و پایش می شود.

یحیایی افزود: در این طرح و با حضور بازرسان سازمان صمت استان و نمایندگان اداره پست، کل میزان مرغ کشتار شده در هر کشتارگاه به عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکدگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان

اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در سمنان