مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-27سياسي

قضات زیرساخت های هوشمندسازی در اصفهان را مورد استفاده قرار دهند


قضات زیرساخت های هوشمندسازی ایجاد شده در دستگاه قضایی استان اصفهان را مورد توجه قرار دهند.

- خبرنگار مهر ، علی اصفهانی پیش از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از قضات و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان اصفهان ضمن تبریک این ایام با بیان اینکه سند تحول قوه قضاییه دو اولویت را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: مبارزه با فساد و تحقق کار آمدی از مهم ترین برنامه های این سند تحول است.

هدف از تدوین سند تحول قوه قضاییه ایجاد نشاط و افزایش اعتماد مردم است وی با بیان اینکه هدف از تدوین سند تحول قوه قضاییه ایجاد نشاط در دستگاه قضایی و افزایش اعتماد مردم به این نهاد است، ابراز داشت: قضات اگر به مسائل اجتماعی در احکام صادره توجه نداشته باشند نمی تواند مطابق با واقعیت باشد.

دادستان اصفهان با بیان اینکه امروز سیر تحولات کارهای اجرایی دادستان ها بر کارهای قضایی این قشر غلبه پیدا کرده است، اضافه کرد: انتظار مردم از دستگاه قضایی این است که به مسائل عموم مردم توجه داشته باشد و منتظر دادخواست نباشد و این امر طی چند سال اخیر مورد توجه بود و منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم شد.

سند تحول قوه قضاییه قابل ارتقا است وی با بیان اینکه سند تحول قوه قضاییه قابل ارتقا است، گفت: برای دستیابی به عدالت همه امکانات فراهم شده است، ابراز داشت: در این زمینه قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات زیرساخت های هوشمندسازی در اصفهان را مورد استفاده قرار دهند

قضات زیرساخت های هوشمندسازی در اصفهان را مورد استفاده قرار دهند