مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-27سياسي

توجه به علوم پایه، زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین نشست شورای سیاست گذاری سال جهانی بزرگداشت علوم پایه (2022) بر اهمیت و نقش علوم پایه در توسعه پایدار و پیشرفت کشور تاکید کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین نشست شورای سیاست گذاری سال جهانی بزرگداشت علوم پایه (2022) بر اهمیت و نقش علوم پایه در توسعه پایدار و پیشرفت کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین نشست شورای سیاست گذاری سال جهانی بزرگداشت علوم پایه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس شورا، دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و نایب رییس شورا، دکتر سعداله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی و دبیر شورا و همچنین سایر اعضا به منظور برنامه ریزی و سیاست گذاری برای برگزاری آیین سال جهانی بزرگداشت علوم پایه (2022 میلادی) برگزار شد.

بر اساس مصوبه سازمان علمی و فرهنگی یونسکو، سال 2022 میلادی به عنوان سال جهانی بزرگداشت علوم پایه نامگذاری شده است که هدف از آن توجه جهانی به علوم پایه به عنوان مبنای توسعه و پیشرفت در کشورها است و تاکنون 13 نهاد در دنیا به بزرگداشت این رویداد پیوسته اند.

دکتر غلامی در این نشست با اشاره به اهمیتی که علوم پایه دارند، گفت: توجه به علوم پایه و بنیادی، زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است و همواره در منویات مقام معظم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به علوم پایه، زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است

توجه به علوم پایه، زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است