مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-27اقتصادي

خاموشی در کمین استان ایلام است


سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه مصرف برق ایلام از سهمیه ابلاغی فراتر رفت، گفت: اگر مصرف برق به همین روال در استان ادامه داشته باشد بدون شک استان در لیست قطعی برق قرار می گیرد.

- محمد محمدیان شمالی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مصرف برق در استان طی شبانه روز گذشته به عدد 344 مگاوات رسیده که 59 مگاوات از برنامه تعریف شده شرکت مادر تخصصی بالاتر بوده است.

وی سهمیه ابلاغی امروز مصرف برق استان را 310 مگاوات بیان کرد و افزود: تا این لحظه میزان مصرف برق مصرفی به 307 مگاوات رسیده است و در این خصوص می توان ایلام را استانی با درصد بالای افزایش مصرف برق در کشور دانست.

  سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: اگر مصرف برق به همین روال در استان ادامه داشته باشد بدون شک استان در لیست قطعی برق قرار می گیرد.

محمدیان شمالی تاکید کرد: اعمال برخی خاموشی ها در برخی نقاط استان به ویژه حوزه شمالی استان به دلیل جلوگیری از اعمال خاموشی های گسترده، طولانی مدت و غیر قابل کنترل است و به همین علت مجبور به اعمال برنامه مدیریت اضطراری بار هستیم چرا که این کار باعث ایجاد توازن بین تولید و مصرف می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی، استفاده از کولرهای گازی در این استان در فصل گرما به صرفه و ضروری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی در کمین استان ایلام است

خاموشی در کمین استان ایلام است