مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-27سياسي

حرکت به سمت تحولی عظیم؛ «برج فناوری» کرمانشاه فردا افتتاح می شود


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیامک آزادی امروز در جمع اصحاب رسانه، از افتتاح برج فناوری استان کرمانشاه که متعلق به پارک علم و فناوری کرمانشاه است خبر داد و اظهار داشت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این برج بیش از سه برابر ظرفیت ازحیت اختصاص فضاهای خالی برای استقرار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در استان فراهم خواهد شد و با استقرار این واحدها می توانیم اجزای فناوری و نوآوری استان را کنار یکدیگر داشته باشیم.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: برج در 16 طبقه طراحی و اجرا شده و امکان استقرار 110 واحد فناور را دارد که در کنار استقرار واحدهای فناور مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها، کارگزاران ارائه خدمات تخصصی، دفاتر انتقال فناوری دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و تمامی اجزای در کنار هم بوده و یک هم افزایی بسیار مناسب برای توسعه فناوری در استان ایجاد می شود.

وی در توضیح چگونگی واگذاری فضاهای این برج، گفت: افرادی صاحب ایده فناورانه درخواست خود را به مجموعه پارک علم و فناوری منتقل کرده و در صورتی که مورد پذیرش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت تحولی عظیم؛ «برج فناوری» کرمانشاه فردا افتتاح می شود

حرکت به سمت تحولی عظیم؛ «برج فناوری» کرمانشاه فردا افتتاح می شود