مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-27سياسي

آموزش 620 مُصلح در راستای ترویج صلح و سازش در همدان


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از آموزش 620 نفر در کارگاه آموزشی مصلحین در راستای ترویج صلح و سازش در جامعه خبر داد.

- عباس نجفی یکشنبه 6 تیر در همایش همیاران صلح مدل تعالی دادگستری استان همدان، اظهار کرد: مجموعه دادگستری استان همدان در طی سال های اخیر در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای صلح و سازش و اجرای دستورالعمل نحوه تعامل و مشارکت سازمان های مردم نهاد با قوه قضاییه ابلاغ سال 98 سازوکارهای لازم را در خصوص شناسایی و شبکه سازی پیش بینی کرده است، البته این دستورالعمل شامل ابعاد مخلتف مانند مسائل فرهنگی، خانوادگی و کیفری نیز می شود.

نجفی تصریح کرد: یکی از وظایف قضات تلاش بر اصلاح ذات البین بوده که در این زمینه دادگستری استان همدان با ایجاد دو کمیته معتذرین و مصلحین دست به ابتکار زده و از زمان اجرای این طرح از سال 99 تا اردیبهشت سال جاری قریب به 3000 فقره پرونده، منتج به مصالحه شده است که این امر نشانگر نتیجه بخش بودن کار مردمی است.

وی ادامه داد: حوزه صلح و سازش به دلیل اهمیتش، نیازمند الگو، مدل علمی و فنون دینی و روانشناسی است بنابراین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در سال گذشته با همکاری بنیاد قرآن مجید استان با برگزاری کارگاه آموزشی مصلحین در این حوزه ورود کرده و قریب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 620 مُصلح در راستای ترویج صلح و سازش در همدان

آموزش 620 مُصلح در راستای ترویج صلح و سازش در همدان