مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-27فرهنگي

چرا جواد انصافی پیشنهاد بازی در سریال «موسی (ع)» را نپذیرفت؟


جواد انصافی از هنرمندان طنز تلویزیون که این روزها چهره او را در یک نمایش تلویزیونی با عنوان «خانه آبنباتی» در شبکه پویا می بینیم، درباره ضرورت ساخت برنامه های طنز و شاد در تلویزیون و علت نپذیرفتن پیشنهاد بازی در سریال «حضرت موسی(ع)» به گفت وگو پرداخت.

- چرا جواد انصافی پیشنهاد بازی در سریال موسی (ع) را نپذیرفت؟ جواد انصافی از هنرمندان طنز تلویزیون که این روزها چهره او را در یک نمایش تلویزیونی با عنوان خانه آبنباتی در شبکه پویا می بینیم، درباره ضرورت ساخت برنامه های طنز و شاد در تلویزیون و علت نپذیرفتن پیشنهاد بازی در سریال حضرت موسی(ع) به گفت وگو پرداخت.

جواد انصافی که در حوزه کودک و نوجوان کار پژوهشی نیز انجام می دهد، در گفت و گویی با ایسنا درباره علت حضورش در مجموعه نمایشی خانه آبنباتی توضیح داد: زمانی که به این کار دعوت شدم و عنوان شد که فضای شاد و مفرحی دارد، پذیرفتم که در این مجموعه حضور داشته باشم؛ چرا که تأکید من بر این است که فضای شاد و مفرحی را فراهم بیاورم.

کار را شروع کردیم و خیلی خوب پیش رفتیم و پخش آن از تلویزیون هم مدتی است که آغاز شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که از مدت ها قبل درباره کودکان و نوجوانان کار پژوهشی انجام می دادم، در این پژوهش ها به این نتیجه رسیدم که خیلی از آموزش هایمان را باید از کودکی و نوجوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جواد انصافی پیشنهاد بازی در سریال «موسی (ع)» را نپذیرفت؟

چرا جواد انصافی پیشنهاد بازی در سریال «موسی (ع)» را نپذیرفت؟