مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-27سياسي

بنیانگذار دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس درگذشت


توکلی نقش موثری در تاسیس و اداره گروه کشاورزی و منابع طبیعی مدرسه تربیت مدرس و سپس دانشکده کشاورزی از سال 1361 تا سال 1385 ایفاء کرد.

- تیمور توکلی استاد پیشکسوت، بنیانگذار و رییس اسبق دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس، پس از طی یک دوره کوتاه بیماری درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در پی درگذشت این استاد پیشکسوت، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس با صدور پیامی این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و دانشگاهیان تسلیت گفت.

متن پیام رییس دانشگاه به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون خبر تاسف بار فقدان استاد فرزانه؛ دکتر تیمور توکلی موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

دانشگاه تربیت مدرس یکی از سرمایه های علمی و اجرایی خود را که سال ها مجاهدت بی دریغ او در دانشکده کشاورزی منشا اثر و خدمات بسیاری بود را از دست داد.

وی استادی فرهیخته، توانمند، فداکار و نمونه یک انسان مهربان، نجیب و مسئول بود که طی سال ها فعالیت موثر علمی، آموزشی و اجرایی خود، دانش آموختگان موفق بسیاری را به جامعه علمی کشور تقدیم کرد و افتخارات علمی بسیاری کسب نمود.

دکتر توکلی همچنین در تأسیس دانشکده کشاورزی و نیز راه اندازی دوره های دکتری در دانشگاه ها و برنامه ریزی دوره های دکتری کلیه رشته های کشاورزی در دانشکده کشاورزی دانشگاه، نقش مهم و بسزایی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیانگذار دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس درگذشت

بنیانگذار دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس درگذشت