مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-27سياسي

رعایت 97 درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات لرستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از رعایت 97 درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از رعایت 97 درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات استان خبر داد.

محمود ثمینی در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت استان ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در لرستان با توجه به انجام واکسیناسیون رده های سنی بالای 70 سال، این موضوع در کنترل مرگ بر اثر کرونا به خوبی تاثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: وضعیت بیماری در استان تحت کنترل بوده اما باید در نظر داشت شرایط کاملاً شکننده است و شرایط در برخی از شهرستان ها مانند سلسله که از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده، گواه این مطلب است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طبق آخرین رنگ بندی، شهرستان های خرم آباد، دورود، الیگودرز، سلسله و بروجرد در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند که نشان دهنده لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی است.

ثمینی با اشاره به تزریق واکسن ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: در شرایطی که تعداد محدودی از کشورهای دنیا در زمینه تولید واکسن فعالیت دارند، کشور ما با اتکا به توان دانشمندان بومی موفق به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 97 درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات لرستان

رعایت 97 درصدی پروتکل های بهداشتی در انتخابات لرستان