مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-27سياسي

نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس فراخوان داد


فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس ویژه سال های 1397 و 1398 با شعار «حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فراخوان نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس ویژه سال های 1397 و 1398 با شعار حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر منتشر شد.

بر اساس این گزارش، به منظور ارزیابی آثار منتشره در حوزه دفاع مقدس، ارج نهادن به تلاش باارزش و پایدار فعالان عرصه فرهنگ و ادب پایداری و نشر فرهنگ والای دفاع مقدس و مقاومت، توجه به دست اندرکاران تولید کتاب های با موضوع اقتدار و عزت ملی، تقدیر از پدیدآورندگان آثار (نویسندگان، ناشران و.

) و تبیین مباحث نظری ادبیات دفاع مقدس و مقاومت بین الملل اسلامی نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس در مقطع سال های 1397 و 1398 در سال 1400 برگزار می شود.

در این دوره به لحاظ انجام عملی شعار حفظ هویت ملی با تولید آثار فاخر انتخاب ها با دقت و حساسیت بیشتری انجام می شود و صرفاً آثار ممتاز برگزیده خواهند شد.

  دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: کتاب های منتشره در موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مقاومت(کودک و نوجوان و بزرگسال) خود را به تعداد دو نسخه آماده سازی و تا تاریخ بیستم مردادماه به دبیرخانه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس واقع در تهران خیابان شهید مطهری خیابان میرعماد پلاک چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس فراخوان داد

نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس فراخوان داد