مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-27سياسي

اقدامات دولت دوازدهم در استان اردبیل مطلوب و رضایت بخش است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در استان اردبیل قابل قبول و مطلوب است و پروژه های زیربنایی متعددی در این هشت سال اجرایی و عملیاتی شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در استان اردبیل قابل قبول و مطلوب است و پروژه های زیربنایی متعددی در این هشت سال اجرایی و عملیاتی شده است.

صدیف بدری در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در روزهای آینده و در یک برنامه تلویزیونی شاخص کارهای انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم را در استان اردبیل برای مردم بازگو خواهم کرد ولی در مجموع بسیاری از کارهای شاخص و مهم در این دولت در استان اردبیل انجام شده و به ثمر نشسته است.

وی با قدردانی از حضور مردم استان در انتخابات 28 خرداد و ضرورت تعامل دولت و مجلس در تعیین اولویت ها و دغدغه های مردم در حل مشکلات در ماه های آینده تصریح کرد: در این زمینه انتظارات به حق مردم را به گوش رییس جمهور منتخب خواهیم رساند.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل به ظرفیت های خوب بودجه سال 1400 و ضرورت پیگیری مدیران استانی در جذب اعتبارات ملی را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه توسط دولت و مجلس تدوین خواهد شد، از هم اکنون بهتر است مدیران دستگاه های اجرایی دیدگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت دوازدهم در استان اردبیل مطلوب و رضایت بخش است

اقدامات دولت دوازدهم در استان اردبیل مطلوب و رضایت بخش است