مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-26سياسي

جلیلی: دوستان دولت منتخب از وجود «دولت سایه» استقبال کرده اند


عضو شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: اگر من هم منتخب مردم بودم، حتما از ایده دولت سایه استقبال می کردم تا در شناخت مسائل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی، عضو گفتمان مطرح شوند و برای پیگیری تحقق آن، جبهه ای از افراد دغدغه مند و کارشناس شکل بگیرد.

جلیلی افزود: اگر ما صحبت از یک جهاد بزرگ میکنیم، بسیار مهم است که کسانیکه با ما وحدت گفتمانی و دغدغه مشترک دارند، با آنها هم افزایی داشته و تشکیل یک جبهه مشترک بدهیم.

  عضو شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه حضور جوانان دغدغه مند و فعال در انتخابات اخیر از سراسر کشور، ارزشمند و حائز تقدیر بود، گفت: در انتخابات توفیق داشتیم تا در خدمت جوانان مخلصی از سراسر کشور باشیم.

نیت ارزشمند و فراتر از کار برای یک فرد وارد صحنه شدند و ویژگی این افراد این بود که یک بر مبنای فکری فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده و به پایان رساندند.

وی در ادامه افزود: در ادامه نیز نباید زمان را از دست بدهیم و فرصتی برای هدر دادن نداریم؛ بنابراین برای پیگیری موضوعات مختلفی که در استان های مختلف مورد غفلت واقع شده، باید با نگاهی رو به جلو و بدون توقف، برای کمک به دولت مستقر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: دوستان دولت منتخب از وجود «دولت سایه» استقبال کرده اند

جلیلی: دوستان دولت منتخب از وجود «دولت سایه» استقبال کرده اند