مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:502021-06-26سياسي

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: بودجه 1400 با کسری 350هزار میلیارد تومانی مواجه است


ولین چالش دولت منتخب پس از ورود به عرصه اجرایی، تعیین تکلیف وضعیت بودجه ای و کسری بودجه است.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: بودجه 1400 با کسری 350هزار میلیارد تومانی مواجه است ولین چالش دولت منتخب پس از ورود به عرصه اجرایی، تعیین تکلیف وضعیت بودجه ای و کسری بودجه است.

رییس کمیسیون اقتصادی گفت: بودجه 1400 با کسری 350 تا 400 هزار میلیارد تومانی مواجه بوده و نخستین چالش دولت منتخب تعیین تکلیف کسری بودجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه نخستین درخواست ما این است که گزارش عملکرد تبصره های بودجه برای قانون بودجه 1399 برای جلسه بعد شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تفکیک دستگاه ها قرائت شود اظهار داشت: احکامی که سال گذشته به آن تأکید شده و امسال سازمان برنامه بودجه کتابی چاپ کرده و در آن مشخص شده که چه احکامی است که عدد بودجه ای ندارد اما ظرفیت بودجه ای دارد و مدیران باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به نحوه و خلاصه گزارشی از توزیع اعتباراتی که امروز مصوب شده است بیان کرد: اعضای مجمع نمایندگان باید این مصوبات را بدانند و در جریان این فرآیند قرار گیرند تا بتواند به مصوبات آنها در شهرستان ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: بودجه 1400 با کسری 350هزار میلیارد تومانی مواجه است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: بودجه 1400 با کسری 350هزار میلیارد تومانی مواجه است