مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:352021-06-26سياسي

یک مقام ستاد انتخابات کشور: هیچ مورد اختلال در روز رای گیری نداشته ایم


شجاعان رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: طبق مستندات بررسی شده روند برگزاری انتخابات الکترونیک در بیست و هشت خرداد ماه سال جاری با موفقیت همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امیر شجاعان عضو ستاد و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با تصریح این موضوع که طبق مستندات بررسی شده روند برگزاری انتخابات الکترونیک در بیست و هشت خرداد ماه سال جاری با موفقیت همراه بوده است؛ گفت: هیچ مانع متمرکزی نمیتواند باعث جلوگیری از روند رای گیری شود زیرا دستگاه احراز هویت پس از ده ثانیه تلاش برای ارتباط با مرکز در صورت عدم موفقیت بصورت آفلاین فرایند رای گیری را انجام می دهد.

امیر شجاعان رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه هیچ مورد مشخص اختلال در روز رای گیری در کشور به لحاظ فنی و الکترونیکی که مخل رای گیری باشد نداشته ایم؛ گفت : با طراحی های انجام شده دستگاههای احراز هویت قادرند بدون ارتباط با سرورهای مرکزی نیز، عملیات کنترل هویت رای دهندگان را به صورت آفلاین انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات، برای اولین بار برای رأی گیری شوراهای شهر در تعداد زیادی از مراکز استانها و برخی از دیگر شهرها، از صندوق الکترونیکی اخذ رای استفاده شد؛ گفت: در قریب به اتفاق شعب در این شهرها، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام ستاد انتخابات کشور: هیچ مورد اختلال در روز رای گیری نداشته ایم

یک مقام ستاد انتخابات کشور: هیچ مورد اختلال در روز رای گیری نداشته ایم