مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 15:202021-06-26سياسي

تخلف انتخاباتی در تویسرکان عمیق است/ اعلام نتایج بررسی تخلف ها طی دو روز آینده


رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در همدان از تخلف های عمیق انتخاباتی در تویسرکان خبر داد و گفت: طی دو روز آینده نتایج بررسی تخلف ها اعلام و صحت انتخابات شورا تایید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان اتمام روند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا شمارش آرا، برخی سوالات و شبهات در شهرهای مختلف بحث برانگیز شد.

وی با بیان اینکه این دوره اعضای هیات بازرسی در تمام شهرستان ها حضور داشت و تخلف های پراکنده ای هم گزارش شد بیان کرد: هیات عالی هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان ها تقسیم شد و هر کدام در چند شهرستان بازدید میدانی داشتند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در همدان با بیان اینکه تخلف های پراکنده در تمام شهرستان ها حین رای گیری وجود داشت و در انتخابات در دوران گذشته نیز این موارد بود عنوان کرد: امسال بازرسی ها بیشتر بود، البته تخلف هایی از جمله خرید و فروش آرا به چشم می خورد.

  وی با تاکید بر اینکه همدان، تویسرکان، اسدآباد و نهاوند تخلف های بیشتری داشتند گفت: بیشترین گزارش های تخلف در تویسرکان و روند کار به جاهای باریک کشیده است به طوری که احتمال تغییر در آرای کاندیداها نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف انتخاباتی در تویسرکان عمیق است/ اعلام نتایج بررسی تخلف ها طی دو روز آینده

تخلف انتخاباتی در تویسرکان عمیق است/ اعلام نتایج بررسی تخلف ها طی دو روز آینده