مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-26حوادث

کشف 10 تُن انواع مواد مخدر در رباط کریم / 2000 نفر دستگیر شدند


دادستان رباط کریم از کشف 10 تُن انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص طی سال گذشته 2 هزار نفر دستگیر شده اند.

- رحیم علیش پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر سال گذشته حدود 10 تن از انواع مواد مخدر در رباط کریم کشف شده است.

دادستان رباط کریم با اشاره به دستگیری بیش از 2 هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر، افزود: از این تعداد 42 نفر به عنوان سرشاخه اصلی توزیع مواد مخدر هستند که حکم های سنگینی برای آنها صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی هیچ مماشاتی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ نخواهد داشت گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل شد و همچون گذشته برخورد قاطع و قانونی در دستور کار خواهد بود.

علیش پور با قدردانی از اقدامات مؤثر نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه گزارش های خود را در سریع ترین زمان ممکن به مراجع قضایی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان و سوداگران مرگ صورت گیرد.

دادستان رباط کریم در راستای مبارزه و تلاش بی وقفه جهت جلوگیری از قاچاق مواد مخدر عنوان داشت: اعتیاد به مواد مخدر بلایی خانمان سوز است که امروزه جوانان را نشانه گرفته است و در این راستا دستگاه قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تُن انواع مواد مخدر در رباط کریم / 2000 نفر دستگیر شدند

کشف 10 تُن انواع مواد مخدر در رباط کریم / 2000 نفر دستگیر شدند