مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-26سياسي

اجازه نمی دهیم کرونا از مرزهای خراسان جنوبی وارد شود


ضوابط بهداشتی در مرزهای استان با جدیت رعایت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ضوابط بهداشتی در مرزهای استان با جدیت رعایت می شود.

حمید ملانوری، امروز شنبه 5 تیرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از حضور قانونمند و عالمانه مردم و نیز همکاری و هم افزایی حوزه های اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت ،پشتیبانی، رسانه ها و.

در جریان انتخابات گفت که با حضور باشکوه مردم، افتخاری بزرگ را رقم زد و سبب شد خراسان جنوبی با بیش از 74 درصد، رتبه اول مشارکت کشور را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به رعایت پروتکل ها در زمان برگزاری انتخابات تصریح نمود: نحوه رعایت پروتکل ها و مدیریت بیماری کرونا در جریان انتخابات، از ماه ها قبل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ،لذا بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا میزان رعایت پروتکل ها در زمان ثبت نام 100 درصد و در زمان تبلیغات هم بسیار خوب بوده است.

استاندار با تقدیر از نقش آفرینان برگزاری انتخابات در استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، میزان استفاده از ماسک در عوامل اجرایی 100 درصد، مراجعین به شعب اخذ رأی 87 درصد، تهویه مناسب شعب اخذ رأی 99 درصد و رعایت فاصله اجتماعی نزدیک به 96 درصد بوده که این آمار، گویای دقت نظر در رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم کرونا از مرزهای خراسان جنوبی وارد شود

اجازه نمی دهیم کرونا از مرزهای خراسان جنوبی وارد شود