مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:102021-06-26سياسي

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی شورای حل اختلاف استان تهران


در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی (شهر ری) شورای حل اختلاف استان تهران شروع به کار کرد.

- در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی (شهر ری) شورای حل اختلاف استان تهران شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه سامانه دادرسی الکترونیک با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضایی در مجتمع شهید حججی (شهرستان ری) شورای حل اختلاف استان تهران مورد بهره برداری قرار گرفت و از این پس هموطنان عزیز می توانند از طریق این سامانه اموراتشان را در شوراهای حل اختلاف استان تهران به انجام برسانند.

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل گفت: جنایت هفت تیر توسط منافقین نابخشودنی است و امروز باید جوانان ما فراموش نکنند که این منافقین چه جنایات کثیفی در سال های اول انقلاب انجام دادند که امروز در غرب دارند چهره این افراد را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی شورای حل اختلاف استان تهران

افتتاح سامانه دادرسی الکترونیک در مجتمع شهید حججی شورای حل اختلاف استان تهران