مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 13:302021-06-26بين الملل

درخواست فلسطین برای تحریم های بازدارنده بین المللی علیه رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه فلسطین امروز شنبه عملیات سرکوب رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی ها و فعالیت های مسالمت آمیز با هدف محکومیت شهرک سازی را محکوم کرد.

- وزارت خارجه فلسطین امروز شنبه عملیات سرکوب رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی ها و فعالیت های مسالمت آمیز با هدف محکومیت شهرک سازی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، این وزارتخانه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، دولت اشغالگر مسؤول کامل و مستقیم تداوم حملات به ملت فلسطین و جنایت های روزانه ای است که قوانین بین المللی و انسانی آن را مجازات می دانند.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، روشن است که رژیم صهیونیستی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای سازمان ها، نهادهای بین المللی معتبر اهمیتی نمی دهد.

حتی اگر کشورها و سازمان ملل به این گزارش ها توجه داشته باشند خروجی عملی ندارد و طرف های بین المللی را مجبور نمی کند از ملت فلسطین حمایت کرده و قطعنامه های بین المللی ذیربط را اجرایی کنند.

این وزارتخانه اعلام کرد، جنایت در قوانین بین المللی یک تعریف واحد دارد و در قوانین، کنوانسیون و دادگاه های بین المللی نیز برای جنایت مجازات مشخصی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین برای تحریم های بازدارنده بین المللی علیه رژیم صهیونیستی

درخواست فلسطین برای تحریم های بازدارنده بین المللی علیه رژیم صهیونیستی