مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 13:102021-06-26اقتصادي

رشد 11 درصدی جوجه ریزی در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه جوجه ریزی از ابتدای سالجاری تاکنون 11 درصد رشد داشته است اعلام کرد که تامین نیاز مرغ استان در اولویت کاری جهاد کشاورزی است و به جز تنها دو روز مشکلی در تامین مرغ وجود نداشته است.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه جوجه ریزی از ابتدای سالجاری تاکنون 11 درصد رشد داشته است اعلام کرد که تامین نیاز مرغ استان در اولویت کاری جهاد کشاورزی است و به جز تنها دو روز مشکلی در تامین مرغ وجود نداشته است.

فرید سپری ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی مرغ کردستان که در محل استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد که در فروردین ماه سالجاری 4 میلیون 119 هزار قطعه جوجه ریزی در سطح استان صورت گرفته است که رشد 18 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی افزود که در اردیبهشت ماه 3 میلیون و 863 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 19 درصدی را نشان می دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که در خرداد ماه 3 میلیون 227 هزار قطعه جوجه ریزی در کردستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 6 درصدی را نشان می دهد.

وی عنوان کرد که در 5 روز ابتدایی تیر ماه بیش از 329 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی جوجه ریزی در کردستان

رشد 11 درصدی جوجه ریزی در کردستان