مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-26اقتصادي

پروژه خط انتقال آب نهند به تبریز اواسط تیر به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پروژه های آبرسانی در استان گفت: پروژه خط انتقال آب نهند به تبریز اواسط تیر به بهره برداری می رسد.

- ، یوسف غفارزاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: از سال گذشته باتوجه به میزان بارندگی ها پیش بینی می کردیم سال 1400 سال سختی از نظر تأمین آب در آذربایجان شرقی باشد و برای همین از مهرماه سال گذشته اجرای پروژه های مختلف تأمین آب در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آغاز شد.

وی در تشریح پروژه های کوتاه مدت اظهار داشت: سه پروژه برای این منظور در اولویت کاری قرار گرفت که مهمترین آنها اصلاح خط انتقال آب نهند به تبریز به طول هفت کیلومتر بود.

غفارزاده افزود: این خط لوله به جای 900 لیتر در ثانیه توان انتقال 650 لیتر آب در ثانیه را داشت که چون از منطقه ای شوره زار عبور می کرد بیشتر از این قابلیت انتقال آب نداشت و همین موضوع باعث شد تا این خط لوله در هفت کیلومتر اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه از مهرماه سال 99 این پروژه آغاز شد، گفت: برای اجرای این پروژه 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که در ماه های آغازین اجرای پروژه 12 میلیارد تومان آن تأمین و امور مربوط به خرید لوله و برگزاری مناقصات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خط انتقال آب نهند به تبریز اواسط تیر به بهره برداری می رسد

پروژه خط انتقال آب نهند به تبریز اواسط تیر به بهره برداری می رسد