مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:152021-06-26سياسي

هزینه کرد درآمد غار علیصدر باید برای مردم شفاف شود


همدان _ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: به مسئولان تاکید کردم ریال به ریال درآمد غار علیصدر و هزینه کرد آن باید برای مردم روشن شود.

- ، فتح اله توسلی با بیان اینکه احدی فکر نکند سیاست و انتخابات و هیچ چیز دیگر بتواند ذره ای از نگاه توسلی که مولود انقلاب و فرزند انقلاب است را از انقلاب جدا کند، اظهار کرد: انقلابی در مقابل فساد سکوت نمی کند؛ فساد، فساد است و هر کسی که دامنش به فساد آلوده باشد، بنده در مقابلش خواهم ایستاد.

وی به فقدان زیرساخت های اساسی در شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: نبود صنایع تبدیلی و کارخانه های مادر وضعیت غار علیصدر و بحران نیروگاه و نحوه بهره برداری از معادن آینده شهرستان را آینده روشنی نوید نمی دهد.

توسلی گفت: پایگاه نوژه به عنوان دیده بان قدرتمند امنیت و ظرفیت عظیم غار علیصدر امکانات مهمی برای پیشرفت منطقه است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه مدیران استان باید به نگاه استراتژیک تغییر کند و پس از آن اقداماتی برای تغییر شرایط موجود انجام شود.

وی با بیان اینکه اطلاع از درآمد و هزینه های غار علیصدر حق مردم است، گفت: علیصدر به عنوان مهم ترین مرکز توریستی در غرب کشور است و بنده به مسئولان غار تاکید کردم ریال به ریال درآمد غار علیصدر و هزینه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد درآمد غار علیصدر باید برای مردم شفاف شود

هزینه کرد درآمد غار علیصدر باید برای مردم شفاف شود