مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-26بين الملل

دیفنس نیوز: امارات نیروهای ایتالیایی را از یک پایگاه نظامی اخراج کرد


یکی از نمایندگان پارلمان ایتالیا اعلام کرد که مقامات امارات در پی تنش اخیرا شکل گرفته میان ابوظبی و رم، نیروهای ایتالیایی را از یک پایگاه نظامی در دبی بیرون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت دیفنس نیوز آمریکا، این نماینده پارلمان ایتالیا و عضو کمیته دفاعی آن اظهار کرد: ابوظبی در واکنش به تصمیم رم برای توقف صادرات اسلحه به این کشور به دلیل مشارکتش در جنگ علیه یمن، تصمیم گرفت نیروهای ایتالیایی موجود در پایگاهی نظامی در دبی را اخراج کند.

این چهره سیاسی ایتالیا در ادامه گفت: نیروهای ایتالیایی مستقر در پایگاه نظامی المنهاد در دبی تا دوم ژوییه آتی فرصت دارند، از خاک امارات خارج شوند.

او افزود: در حالی که نیروهای ما خروج از امارات را آغاز کرده اند، رم تا آخرین لحظه به تلاش خود برای لغو این تصمیم ادامه می دهد هرچند که در مورد موفقیت دولت ایتالیا در این زمینه تردیدهایی وجود دارند.

این نماینده پارلمان ایتالیا در ادامه تاکید کرد: زمانی که روابط در (منطقه) خلیج (فارس) از بین می رود، ازسرگیری آن بسیار دشوار است.

ژنرال لئوناردو تریکاریکو، فرمانده سابق نیروی هوایی ایتالیا به سایت دیفنس نیوز گفت: آخرین هواپیمایی ایتالیا روز پنج شنبه از پایگاه المنهاد خارج شد و به جز برخی مهمات که جمع آوری خواهند شد، چیزی باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیفنس نیوز: امارات نیروهای ایتالیایی را از یک پایگاه نظامی اخراج کرد

دیفنس نیوز: امارات نیروهای ایتالیایی را از یک پایگاه نظامی اخراج کرد