مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-26سياسي

امضاء 4 تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی دادگستری با حوزه علمیه


رییس کل دادگستری استان فارس از امضاء 4 تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی دادگستری فارس با حوزه های علمیه و دانشگاه های شیراز خبر داد.

- ، حجت الاسلام کاظم موسوی در جمع مدیران و معاونین حوزه های علمیه برادران و خواهران سراسر استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدا 7 تیر و در رأس آن شهید آیت اله دکتر بهشتی تصریح کرد: فعالیت هایی علمی، فرهنگی و اخلاقی صورت گرفته از سوی طلاب حوزه های علمیه قابل تقدیر است و اقدامات مؤثری از سوی حوزه های علمیه در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و مذهبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عمده قوانین ما برگرفته از فقه اسلامی است گفت: باید سند تحول قوه قضاییه در اختیار طلاب علوم دینی و روحانیون حوزه های علمیه برادران و خواهران قرار گیرد چرا که با نظرات و پیشنهادات این قشر فرهیخته بی تردید سند تحول قوه قضاییه پربارتر و کامل تر خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه به موضوع برخورد با معضلات فرهنگی کلان شهر شیراز نیز اشاره کرد و گفت: برای برخورد با مظاهر علنی فساد در سومین حرم اهل (ع) بیت در ایران اسلامی، لازم است زمینه مشارکت عمومی از سوی همه مسئولان فراهم و این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی از سوی مؤمنین شهر شیراز شود و در این راستا اقدامات و فعالیت های فرهنگی از سوی روحانیت نیز ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء 4 تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی دادگستری با حوزه علمیه

امضاء 4 تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی دادگستری با حوزه علمیه