مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-26اقتصادي

امکان افزایش قیمت مرغ در کردستان وجود ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: لاشه فروشان، کشتارگاه ها و سایر عوامل دخیل در تولید و عرضه مرغ انتظار افزایش قیمت دارند ما با وجود اینکه هزینه ها تغییر کرده و ما مخالف افزایش سود این افراد نیستیم اما نمی توان خارج از قیمت مصوب عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در پنجمین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ استان کردستان اظهار کرد: قیمت مصوب کشوری برای عرضه هر کیلوگرم مرغ 24 هزار و 900 تومان است و ما در استان ملزم به رعایت این مصوبه هستیم.

وی اضافه کرد: لاشه فروشان، کشتارگاه ها و سایر عوامل دخیل در تولید و عرضه مرغ انتظار افزایش قیمت دارند ما با وجود اینکه هزینه ها تغییر کرده و ما مخالف افزایش سود این افراد نیستیم اما نمی توان خارج از قیمت مصوب عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ برای مصرف کننده هر کیلوگرم 24 هزار و 900 تومان است و بنا به قیمت مصوب، در این فرمولاسیون امکان تغییر وجود ندارد.

اسدی مقدم به نمایندگی از کشتارگاه های مرغ استان کردستان هم اظهار کرد: در حالی که قیمت کشتار هر کیلومرغ در استان 500 تومان است این رقم در استان کرمانشاه از اول سال 800 تومان است.

وی عنوان کرد: اگرچه حق بیمه و برخی هزینه ها افزایش یافته و حق الزحمه کشتار و حقوق پرسنل باید افزایش می یافت اما تاکنون هیچ اتفاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش قیمت مرغ در کردستان وجود ندارد

امکان افزایش قیمت مرغ در کردستان وجود ندارد