مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-26سياسي

گلایه آیت الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس های عفاف و حجاب


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین با انتقاد از کمبود و نادر بودن چادر مشکی تولید داخلی و لباس متناسب با اندیشه فرهنگی زنان در بازار، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با رییس اتاق اصناف استان و جمعی از معتمدین بازار، با اشاره به اینکه در گذشته از اصناف به عنوان کاسب حبیب الله و امین یاد می شد، اظهار داشت: اصناف جایگاه خاصی از نظر حضور میدانی در جامعه و بحث تولید و توزیع کالاها دارند.

وی با اشاره به اینکه با انقلاب باید متحول شویم و مردم باید براساس اسلام عمل کنند، افزود: هر جایی پیشرفت داشته ایم همان درصدی است که به اسلام و انقلاب و وجدانمان عمل کرده ایم و هرجایی خارج از انقلاب رفتیم با مشکل مواجه شدیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اصناف و بازاریان خواست طرح های کارساز برای ساماندهی اقتصاد کشور ارائه دهند و افزود: برای اینکه از این دنیا عقب نمانیم و تحریم های دشمن برایمان مشکل ساز نشود، باید طرح و برنامه کارشناسی داشته باشیم.

عبادی اضافه کرد: امروز بدون تخصص، نظارت و طرح نمی توان اقتصاد اسلامی را حفظ کرد و مسئولان باید طرحی داشته باشند که اقتصاد از دست اصناف متعهد خارج نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه آیت الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس های عفاف و حجاب

گلایه آیت الله «عبادی» از نادر بودن چادر مشکی و لباس های عفاف و حجاب