مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-26سياسي

تشکیل مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در کشور


عضو هیئت رییسه سازمان ملی کارآفرینی ایران از شکل گیری مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری در کشور با حضور رییس و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس خبر داد.

- ایسنا/یزد عضو هیئت رییسه سازمان ملی کارآفرینی ایران از شکل گیری مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری در کشور با حضور رییس و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس خبر داد.

هادی هزارخانی در جلسه هم اندیشی سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری با رییس و دبیر فراکسیون گردشگری مجلس ضمن تاکید بر اینکه سازمان ملی کارآفرینی ایران، کارآفرینی، رفع موانع و ایجاد نظام هماهنگ میان قوای مقننه، قضاییه و مجریه با بخش خصوصی را دنبال می کند، اظهار کرد: کارآفرینی به معنای خلق ارزش های جدید، توسعه ثروت و اشتغال گسترده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بخش های مهم در حوزه کارآفرینی، بخش خدمات است، افزود: گردشگری در زمره خدمات به شمار می رود و به نظر می رسد در دولت جدید بتوان اتفاقات بسیار مهمی را در این حوزه رقم زد.

هزارخانی با تاکید بر اینکه در این دوره با جدیت بیشتر پای کار توسعه کارآفرینی هستیم، عنوان کرد: قرارگاه کارآفرینی را کارآفرینان بخش خصوصی فرماندهی خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده، از آسیب های جدی که از عملکرد نامطلوب دولت ها به بخش خصوصی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در کشور

تشکیل مجمع کارآفرینان و سرمایه گذاران گردشگری در کشور