مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-26اجتماعي

تداوم هوای گرم در یزد/هوای ابری همراه با افزایش دما در پیش است


مدیرگروه پیش بینی هواشناسی یزد با اشاره به تداوم استقرار هوای گرم در استان، گفت: دمای هوا در روزهای آینده افزایش می یابد.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان از پایداری هوای گرم در استان دارد و این هفته کاهش دما را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پایان هفته جاری در استان تداوم دارد، افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا آسمان استان صاف و آفتابی پیش بینی می شود.

مدیرگروه پیش بینی هواشناسی یزد با اشاره به اینکه وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر و عصر پیش بینی می شود ادامه داد: در این مدت شرایط برای بروز پدیده گرد و خاک نیز در برخی مناطق فراهم می شود.

وی با اشاره به روند افزایش تدریجی دمای هوا در استان یزد، اضافه کرد: از روز یکشنبه تا پایان هفته آینده در بعضی از ساعات به ویژه بعد از ظهر و شب مقداری ابر همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

میرحسینی کمینه و بیشینه دمای شهر یزد در روز گذشته را به ترتیب سبزدشت بهاباد و بیداخوید تفت با 11 درجه و بافق با 40 درجه اعلام کرد.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای گرم در یزد/هوای ابری همراه با افزایش دما در پیش است

تداوم هوای گرم در یزد/هوای ابری همراه با افزایش دما در پیش است