مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-26ورزشي

7 پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر زنجان دایر می شود


7 پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر زنجان دایر می شود.

- صدیقه جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های شهرداری زنجان، در راستای سالم سازی جامعه ایجاد زمینه ورزش همگانی برای همه افراد جامعه است.

مدیر ورزش شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در ماه های اخیر به دلیل بی ثباتی در فعالیت مستمر باشگاه های ورزشی به دلیل شیوع کرونا، اغلب شهروندان ورزش در خانه را جایگزین کرده اند، اما سکونت در آپارتمان های چند متری این امکان را برای ورزش کردن در فضای مناسب محدود کرده است، اضافه کرد: در همین راستا طرح ورزش صبحگاهی با هدف توسعه ورزش همگانی در تزریق نشاط، تندرستی و امید به شهروندان در عصر کرونا اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق جلسه مشترک با دستگاه های ذیربط هفت پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر زنجان دایر خواهد شد، افزود: این پایگاه ها در پارک ملت، پارک بانوان، شرق کارخانه کبریت، پارک رجایی، پارک بانوان غرب و پارک نجوم دایر می شود.

جعفری با اشاره به اینکه روزهای زوج ورزش صبحگاهی از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 7 و 30 دقیقه صبح و ورزش عصرگاهی  از ساعت 19 تا 20 عصر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مدیریت و برگزاری ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی به ترتیب با ارگان های زیر خواهد بود و پایگاه پارک ملت یا شهربازی توسط انجمن مهرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر زنجان دایر می شود

7 پایگاه ورزش همگانی در سطح شهر زنجان دایر می شود