مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-26فرهنگي

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد


رییس حوزه هنری یزد با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای بخش داستان دو گروه بزرگسال و کودک و نوجوان نوزدهمین جایزه قلم زرین گفت: رمان «حام» نوشته «جلال توکلی» نویسنده و پژوهشگر یزدی در میان نامزدهای بخش بزرگسال این جشنواره حضور دارد.

- ایسنا/یزد رییس حوزه هنری یزد با اشاره به اعلام اسامی نامزدهای بخش داستان دو گروه بزرگسال و کودک و نوجوان نوزدهمین جایزه قلم زرین گفت: رمان حام نوشته جلال توکلی نویسنده و پژوهشگر یزدی در میان نامزدهای بخش بزرگسال این جشنواره حضور دارد.

محمدصادق کوچک زاده در تکمیل این خبر اظهار کرد: این اثر به افشای ماهیت شیطانی، تروریستی و جنون آمیز دولت و ارتش آمریکا می پردازد.

به گفته وی، این کتاب به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد در 404 صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

رییس حوزه هنری یزد با بیان این که نویسنده با تحقیق و پژوهش گوشه هایی از حقیقت اهریمنی و هویت پلید و شیطانی ارتش اشغالگر و تروریست آمریکا در عراق را در این کتاب آشکار کرده، اظهار کرد: مخاطب با مطالعه آن به برنامه ها و طرح های شوم نظام سلطه و مدعیان حقوق بشر در جهان بویژه خاورمیانه پی می برد.

وی با بیان این که شش اثر نامزد دریافت بهترین داستان بزرگسال نوزدهمین جایزه قلم زرین هستند، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی، حفظ ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد

اثر نویسنده یزدی نامزد جایزه قلم زرین شد