مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-26سياسي

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در مسیر انحلال/ علوی تبار نخستین چراغ را روشن کرد!


اکنون که اصلاح طلبان مجدداً شکست بزرگ دیگری را پس از انتخابات سال 98 در کارنامه خود می بینند، تحمل این نمره مردود از سوی ملت همچون همیشه برای آنان دشوار است و تکرار انحلال نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان همچون شورای عالی اصلاح طلبان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با آهنگ انتخابات اصلاح طلبان تشکیلات جدیدی به نام نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که بعدها به نام جبهه اصلاحات ایران تغییر نام یافت، تشکیل دادند.

مأموریت جبهه اصلاح طلبان جبهه اصلاحات ایران طراحی و اجرای ساز و کاری مشخص برای هماهنگی و وحدت اصلاح طلبان در سه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم بود.

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان ساز و کار اصلاح شده شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بود که سال 93 به ریاست محمدرضا عارف شکل گرفته بود و پس از شکست سنگین اصلاح طلبان در اسفند ماه سال 98 بدون هیچ توضیح اضافه ای اعلام کرد که منحل شده است.

چرا شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان منحل شد؟     کارشناسان سیاسی علت اصلی انحلال شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان را کنار گذاشتن محمدرضا عارف در وهله اول، اختلافات چهره های حقیقی و حقوقی، قدرت گرفتن تندروها و شکست سنگین اصلاح طلبان در سال 98 عنوان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در مسیر انحلال/ علوی تبار نخستین چراغ را روشن کرد!

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در مسیر انحلال/ علوی تبار نخستین چراغ را روشن کرد!