مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-26سياسي

2 مشکل اصلی علت تأخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز


فرماندار اهواز، ارسال نشدن به موقع کارت ها و برگزاری انتخابات به سه شیوه الکترونیکی، دستی و ترکیبی را دو عامل تأخیر در اعلام نتایج شورای شهر اهواز بیان کرد.

- ، جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز شنبه ضمن نشست با آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله کعبی با توجه به قضایی که در شهرستان اهواز حاکم است در خصوص نتایج انتخابات شورای شهر این شهرستان دغدغه دارد که این نگرانی و پیگیرهای نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برای ما مهم است.

وی افزود: پیشنهادهای آیت الله کعبی چه اعزام و حضور تیم بازرسی و چه بازشماری 35 درصد از صندوق های انتخابات شورای شهر اهواز قابل انجام است.

فرماندار اهواز بیان کرد: دو مشکل عامل تأخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز هستند که یکی عدم ارسال کارت ها به موقع از سوی ستاد مرکزی است که بعضی از این کارت ها پنجشنبه و بعضی خود روز جمعه رسیدند.

عالمی نیسی افزود: در این راستا مجبور شدیم انتخابات را به سه شیوه الکترونیکی، دستی و ترکیبی از این دو برگزار کنیم و این بر روند انتخابات مشکل ایجاد کرد؛ حتی در جمع بندی و ثبت صورت جلسات در سامانه انتخابات مشکل ساز شد چون سامانه فقط برای انتخابات الکترونیکی تعریف شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مشکل اصلی علت تأخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز

2 مشکل اصلی علت تأخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز