مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-26فرهنگي

فراخوان دومین دوره جایزه کتاب سال استان بوشهر


فراخوان دومین دوره انتخاب کتاب سال استان بوشهر با هدف توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان، ناشران و همچنین ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی منتشر شد.

- ایسنا/بوشهر فراخوان دومین دوره انتخاب کتاب سال استان بوشهر با هدف توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان، ناشران و همچنین ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین دوره انتخاب کتاب سال استان بوشهر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

بر اساس این فراخوان از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت می شود با دریافت و تکمیل کاربرگ درج شده در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، دو نسخه از کتاب یا کتاب های پیشنهادی خود را به همراه کاربرگ مربوطه به دبیرخانه ارسال کنند.

با توجه به انتخاب بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران سال 1400 بخش ویژه این دوره به کتاب های قرآن پژوهی اختصاص دارد و علاقه مندان از سراسر کشور می توانند با دریافت و تکمیل کاربرگ مندرج در تارنما، دو نسخه از کتاب های خود را در موضوع یاد شده که برای نخستین بار در سال 1399 منتشر شده است به همراه کاربرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین دوره جایزه کتاب سال استان بوشهر

فراخوان دومین دوره جایزه کتاب سال استان بوشهر