مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-26سياسي

ایجاد غرفه «علم و دانش» در حرم مطهر رضوی برای حضور شرکت های دانش بنیان


در صحن آزادی یا صحن انقلاب حرم مطهر رضوی غرفه ای برای شرکت های دانش بنیان با عنوان غرفه علم و دانش به شرکت ها اختصاص می دهیم تا جلسات خود را در این غرفه برگزار کرده و در آنجا حضور داشته باشند.

- ایجاد غرفه علم و دانش در حرم مطهر رضوی برای حضور شرکت های دانش بنیان ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: در صحن آزادی یا صحن انقلاب حرم مطهر رضوی غرفه ای برای شرکت های دانش بنیان با عنوان غرفه علم و دانش به شرکت ها اختصاص می دهیم تا جلسات خود را در این غرفه برگزار کرده و در آنجا حضور داشته باشند.

احمد مروی صبح امروز 5 تیرماه، در آیین رونمایی از دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی که در نهالستان آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از منظر اسلام توجه به علم و دانش دارای اهمیت بالایی است.

یکی از شرایط آزادی زندانیان در صدر اسلام این بود که دانش و فن خود را به دیگران بیاموزند و این حرکت باعث شد تا بزرگترین تمدن بشری توسط اسلام به وجود آید.

از نگاه اسلام برای کسب دانش حد و مرزی وجود ندارد.

اعتماد به نفس مسلمانان به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمد وی افزود: طبق آیات قرآن بایستی مسلمانان در حوزه های مختلف به پیشرفت و دانش برسند تا کفار نتوانند بر آن ها مسلط شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد غرفه «علم و دانش» در حرم مطهر رضوی برای حضور شرکت های دانش بنیان

ایجاد غرفه «علم و دانش» در حرم مطهر رضوی برای حضور شرکت های دانش بنیان