مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-26پزشكي

شناسایی 13 مورد عارضه ناشی از واکسن کرونا در استان مرکزی


تا امروز 13 مورد عارضه ناشی از واکسن شناسایی شده که منجر به بستری شده و پس از 24 تا 48 ساعت مرخص شده اند، در مجموع تا امروز هیچ عارضه جدی نداشته ایم.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تا امروز 13 مورد عارضه ناشی از واکسن شناسایی شده که منجر به بستری شده و پس از 24 تا 48 ساعت مرخص شده اند، در مجموع تا امروز هیچ عارضه جدی نداشته ایم.

دکتر سید محمد جمالیان پنجم تیرماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، با قدردانی از روند مناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات، افزود: قبل از انتخابات، جلسات و میتینگ هایی برگزار شد که رعایت پروتکل ها در آنها صورت نگرفت و تذکرات لازم ارائه شد، اما روز انتخابات میزان رعایت پروتکل ها مطلوب بود.

وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در هفته آتی گفت: با آموزش و پرورش مذاکرات لازم انجام شده است تا امسال هم به مانند سال گذشته آزمونی بدون مشکل داشته باشیم، در سال گذشته هیچ یک از داوطلبین ابتلا به کرونا نداشتند که نشان از برگزاری مطلوب آزمون دارد.

جمالیان با تاکید بر اینکه با هفته حساسی روبرو هستیم، گفت: روند ابتلا در استان افزایشی شده است و نیازمند کمک همه ارگان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 13 مورد عارضه ناشی از واکسن کرونا در استان مرکزی

شناسایی 13 مورد عارضه ناشی از واکسن کرونا در استان مرکزی