مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-26سياسي

طرح مَپ به صورت پایلوت در گیلان آغاز شد/پیگیری موضوع کمبود آب شالیزارهای گیلان


استاندار گیلان با اشاره به آغاز (طرح مپ مربوط به پسماند روستایی در گیلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته امور عمرانی و دفتر روستایی و فرماندار رشت امروز تمام بخش ها استارت این کار زده شده و این پایلوتی که در گیلان انجام شد موردتوجه وزارت کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان در سالن غدیر استانداری با تقدیر از گیلانیان برای مشارکت عزتمندانه در انتخابات 28 خردادماه اظهار کرد: انتخابات پرشور گیلان برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار گیلانیان بود که توطئه های دشمنان را خنثی کرد و نشان داد در سایه تبعیت از رهبر انقلاب و همدلی می توان در راستای اعتلای آرمان های انقلاب و توسعه ایران گام های بلندی برداشت.

وی با تسلیت به اصحاب رسانه و خانواده های داغدار دو خبرنگار که در مسیر دریاچه ارومیه به دیدار حق شتافتند، گفت: خدمت به مردم برای ارائه بهترین ها به ولی نعمتان انقلاب، فرصتی برای ظهور و بروز این اندیشه والا است و معتقدم باید در راستای انجام وظایف کوشش وافر کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به پروژه های مهم گیلان که در هشت سال اخیر دولت انجام شد، افزود: پروژه های مهم نیمه تمام دیگری در دست اقدام است که باید همچنان مجدانه برای به ثمر نشستن آن ها کوشش کرد، اقتصاد گیلان به خط آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مَپ به صورت پایلوت در گیلان آغاز شد/پیگیری موضوع کمبود آب شالیزارهای گیلان

طرح مَپ به صورت پایلوت در گیلان آغاز شد/پیگیری موضوع کمبود آب شالیزارهای گیلان