مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-26اجتماعي

غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری با اجرای طرح تمیم


مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری این شهرستان با اجرای طرح تمیم خبر داد.

- مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد خبرداد غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری با اجرای طرح تمیم ایسنا/همدان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری این شهرستان با اجرای طرح تمیم خبر داد.

مژگان هادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اجرای طرح تمیم (تأمین محتوای یک پارچه مراکز کانون) بیش از 6000 جلد کتاب در ایام کرونا به کتاب های کتابخانه سیار و تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه طرح تمیم به منظور حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه های کانون پرورش فکری از بهار سال 99 آغاز شده است، افزود:در حال حاضر کتابخانه تخصصی ثابت کانون اسدآباد با 13 هزار جلد کتاب و کتابخانه سیار روسیایی کانون با 15 هزار جلد کتاب در 20روستای شهرستان به جامعه هدف کودکان و نوجوانان در بحث کتابخوانی ارائه خدمات می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری با اجرای طرح تمیم

غنی سازی کتابخانه های تخصصی و سیار کانون پرورش فکری با اجرای طرح تمیم