مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-26بين الملل

امارات نیروهای ایتالیا را از خاک خود اخراج کرد


منابع خبری گزارش دادند که امارات در اقدامی تلافی جویانه در پاسخ به اقدام رم در ممنوعیت فروش تسلیحات نظامی به ابوظبی، نیروهای ایتالیایی را از خاک خود اخراج کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، متیو پرگو دی کرمانگو عضو کمیسیون دفاع پارلمان ایتالیا به پایگاه خبری دیفنس نیوز خبر داد که نیروهای این کشور در پایگاه موسوم به المنهاد در امارات مستقر هستند و تا دوم ماه جولای وقت دارند که کشور امارات را ترک کنند.

بر اساس شامگاه جمعه دیفنس نیوز، این مقام ایتالیایی خبر داد که مقامات ابوظبی در واکنش به تصمیم رُم مبنی بر عدم صادرات تسلیحات نظامی به امارات به علت دست داشتن این کشور در جنگ یمن، تصمیم به بیرون کردن نیروهای ایتالیایی گرفته اند.

کرمانگو در این خصوص اظهار داشت که نیروهای ایتالیا عملا خروج از امارات را آغاز کرده اند و این در حالی است که رم تا لحظه آخر در حال تلاش برای تغییر نظر مقامات اماراتی است.

وی احتمال موفقیت اقدامات ایتالیا برای جلوگیری از اخراج نیروهای این کشور را کم دانست و افزود: زمانی که روابط در خلیج [فارس] از هم می پاشد، احیای آن بسیار دشوار است .

ژنرال لئوناردو تریکاریکو فرمانده پیشین نیروهای هوایی ایتالیا همچنین در گفت وگو با روزنامه دیفنس نیوز خبر داد که آخرین هواپیمای ایتالیایی، روز پنجنشبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات نیروهای ایتالیا را از خاک خود اخراج کرد

امارات نیروهای ایتالیا را از خاک خود اخراج کرد