مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-26اقتصادي

انجام اقدامات خوب در زمینه فعالیت مجدد واحدهای راکد در آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

حبیب امین زاده در دیدار با رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، برنقش مهم این قوه در رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، سازمان صمت استان براساس برنامه های محوری ابلاغی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و با تعامل و همکاری سایر دستگاه ها تحقق اهداف تعیین شده را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به هم افزایی و تعامل تمامی دستگاه های متولی در بهبود روند تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی، افزود: علی رغم این که در برخی از کالاها تولیدکننده نیستیم، ولی توانستیم در سایه همکاری های سازنده نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان این که شورای هم خانواده صمت استان در جلسات مستمر چالش های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه را مورد ارزیابی قرار می دهند، تصریح کرد: با توجه به یکی از اولویت های استانی در مباحث معدنی شاهد اقدامات خوبی بودیم و حمایت از تولید از سوی مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات خوب در زمینه فعالیت مجدد واحدهای راکد در آذربایجان شرقی

انجام اقدامات خوب در زمینه فعالیت مجدد واحدهای راکد در آذربایجان شرقی